P14 kausi 2021
Julkaistu: 10.11.2021 00.00

P14 kausi 2021

IK:n P07 poikien joukkueet P14 1.divisioonan(vanha aluesarja) pronssille sekä myös P14 2.divisioonan pronssille!

IK-Yjn P07 pojat seuraavat IK- 94 ikäluokan jalanjäljillä. 94:set pystyivät viemään mestaruuden aluesarjassa, mutta nyt pitkästä aikaa saatiin mitaliketjulle jatkoa.

Todella tasaisessa sarjassa nähtiin useita tasapelejä ja ristiin pelaamisia, jotka lopulta ratkaisivat IK-yj:lle kolmannen sijan. Lopulliset sijat 1. divisioonassa määräytyivät koronan sotkemalla kaudella pistekeskiarvon mukaan.

Kausi alkoi keväällä 2.divisioonassa, jonka voitolla noustiin ykköseen syyskierrokselle. Kakkosjoukkue nousi 2.divariin, kun kakkonen ja kolmonen yhdistettiin. Kauden aikana joukkueessa oli todella paljon muutoksia, mutta hienosti saatiin kasattua yhtenäinen ja hyvin taisteleva joukkue, jossa kaikki pojat pelasivat joukkueelle. Yj-sopimuksen mukana syksyn kierroksille saatiin avuiksi seitsemän poikaa maakunnasta. Lisäksi osa pojista kävi Akisan Yj:joukkueen kanssa pelaamassa P15 2.divisioonan pelejä.

Pelaajat kaudella 2021

1.Div pelasivat: Ojala Eetu, Korkeakangas Tuukka, Nisula Ville, Järvilehto Mika, Koivumäki Eero(Kanu), Aula Iipo, Mäkinen Sauli-Aatos(Akisa), Pakula Oscar(Akisa) Puronvarsi Valtteri(Akisa), Koivuniemi Eetu, Luhtanen Aaro, Rajamäki Miika, Hautamäki Arttu, Liias Elmeri(Akisa), Nevamäki Eero(Kanu), Viljanmaa Aatu(Kury), Tapanainen Perttu ja Kurikka-Oja Erkki

2.Div pelasivat: Uitto Lauri, Säntti Kaapo, Pääkkönen Matias, Haavisto Alex, Soini Topias, Ylinen-Luopa Elias, Lähdesmäki Gabriella, Valli Kalle, Saarinen Katariina, Latva-Koivisto Matias, Tapanainen Perttu, Ketelä Eemeli, Väärämäki Eetu, Saari Juho, Ala-Renko Aaro, Niemelä Jatu, Kurikka-Oja Erkki ja Autio Neea.

Toimihenkilöt kaudella 2021

Vastuuvalmentaja Juha Uitto, valmentajat Tommi Ylinen-Luopa, Tom Nisula, Jarno Rintamäki, Jani Puronvarsi(Akisa), Jari Haavisto, Vesa Säntti, Sami Ojala, Timo Latva-Koivisto. Joukkueenjohtajat Mika Koivuniemi ja Heikki Pääkkönen.

Joukkuetta tukemassa:

Duudsonit activity park, Escarmat, Eurofire, Hitsauspalvelu J. Mäkelä, Ilmajoen Lämpö, Ilmajoen Sähkökoje Oy, Isojoen saha, KallioBetoni, Klemolan Betoni Oy, Kurottajapalvelu SPR-Saari OY, Lakeuden Harjateräs, Pallas Rakennus, Talotekniikka Koivuluoma ja Teknos.

Kiitos kaikille pelaajille ja valmentajille sekä joukkueen toiminnassa mukana olleille!

Seuran uusimmat